Pages

Friday 23 October 2015

Ko au te awa ko te awa ko au

Ko au te awa ko te awa ko au.

I teetahi raa i haere au ki te kura i te waa i kora ahau i kora me i te mahi eetahi haerenga ki te awa.Noo reira i haere au i te waa i kora aa kopuapua me te akomanga Taitamariki me te akomanga Toa aa maatau i kora he awa kore pai i kora he whaka marumaru.I kora i kite au e rua nga tangata ko to raua ingoa oo ngaa tangata ko David raua koo Tamati te Patuwai.I whakaatu raua peehea ki te whakatoo raakau.Ko te ingoa o te awa ko Omaru.I te tiipako a Matua David i nga roopu me haere ki roto.Me ko ngaa ingoa o ngaa raakau ko te Mahoe,Nikau,Harakeke,Koowhai,Kanuka,Rimu,Tikauka me te Tootara.I te roopu ki roto aahau ko te roopu o Nganeko,Hinemoa,Tumohio raua ko Maioha.I te waa i whakatoo maatau  i ngaa raakau i whakatoo maatau  i ngaa raakaau kaatoa.E ono ngaa raakau e mahi ana i a maatau i te waa i mutu maatau i taka ahau ee paru rawa atu ahau.Noo reira i mutu maatau i te koorero a matua ee paa ana  ki aa Ukutoia whai muri teena i mutu maatau.

4 comments:

Kopuapua said...

He atahua te tautoko o te kura i te hapori o Ruapotaka, he atahua te kaupapa noki.

Anonymous said...

Kia ora matua Waha hes tino pai koe.:3

Anonymous said...

Kia ora Talya,
He tino pai tenei na te mea he ataahua o pikitia.

Naku noa,
Psalm

Anonymous said...

kia ora talya he tino rawe o mahi

Post a Comment